Życzenia Świąteczne

Powiadom znajomego Mapa serwisu

Strona Główna » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o przetargach » Ogłoszenie o zamówieniu ...

Ogłoszenie o zamówieniu na: Sukcesywne dostawy art. spożywczych do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na 7 zadań

.


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z zał.
________________________________________
Ogłoszenie nr 340035 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Cyców: Sukcesywne dostawy art. spożywczych do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na 7 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Podgłębokiem, krajowy numer identyfikacyjny 43249641700000, ul. Podgłębokie , 21070 Cyców, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 567 70 74, e-mail , faks 82 567 70 74.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z zał.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy art. spożywczych do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na 7 zadań
Numer referencyjny: IPR.272.4.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części maksymalnej liczby części 7
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podgłębokiem, według podziału na pakiety (zadania): 1)Zadanie nr 1 artykuły spożywcze i jaja, CPV: 15800000-6; 01242000-5 2)Zadanie nr 2 mięsa, wędliny, CPV:15119000-5, 15131130-5; 3)Zadanie nr 3 drób, CPV: 15131500-0; 4)Zadanie nr 4 pieczywo, CPV: 15811000-6; 5)Zadanie nr 5 art. mleczarskie, CPV: 15500000-3 ; 6)Zadanie nr 6 warzywa i owoce, CPV: 15300000-1; 7)Zadanie nr 7 mrożonki, CPV: 15331170-9. 3.Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4.Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6.Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7.Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8.Dostarczane artykuły muszą być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9.Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.

II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:01242000-5, 15119000-5, 15131130-5, 15131500-0, 15811000-6, 15500000-3, 15300000-1, 15331170-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówienia na podstawie zapisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy do 20 % wartości netto w stosunku do ilości oraz asortymentu artykułów, uszczegółowionych w formularzu oferty.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, by Wykonawca przystępujący do przedmiotowego zamówienia posiadał zaświadczenie o wpisie do urzędowego rejestru bezpieczeństwa żywności i żywienia zakładów, firm i producentów podlegających urzędowej kontroli przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną na podstawie ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 r., poz. 594 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ryzyka zawodowego na kwotę minimum 50 tys. zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek zdolności zawodowej został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował trzy dostawy w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 10 tys. zł zał. nr 6 do SIWZ. W przypadku dostaw będących w trakcie realizacji proszę odnieść się do wykonanej części umowy. Przy sporządzaniu wykazu proszę podać kwoty, daty i odbiorców, zarówno publicznych, jak i prywatnych. Zamawiający uzna, że warunek zdolności technicznej został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje odpowiednim taborem samochodowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania - na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu – zał. nr 8 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wymaga załączenia do oferty wypełnionego formularza oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru, przy czym pod zapisem aktualny rozumie się, że dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga załączenia do oferty wypełnionego formularza oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Kopii referencji lub innych dokumentów potwierdzających złożone informacje w oświadczeniach w zakresie posiadanego odpowiedniego doświadczenia, Kopii opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu ryzyka zawodowego wraz z dowodem jej opłaty na wartość nie niższą niż 50 tys. PLN, Zaświadczenie o wpisie do urzędowego rejestru bezpieczeństwa żywności i żywienia zakładów, firm i producentów podlegających urzędowej kontroli przez Państwową Inspekcje Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)wypełniony formularz oświadczenia dotyczący przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 7 SIWZ), do którego należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. z 2015r poz. 184) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej; 2)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada wypełnione oświadczenia, a tylko wybrany Wykonawca przedstawia: a)dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie - zał. nr 5. do SIWZ Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawniona nie dowodzi udostepnienia zasobów przez podmiot trzeci. 4)zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 na podstawie dokumentów przedstawionych przez wykonawcę dotyczących tego podmiotu – zał. nr 2 i 3 – informacja w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów. 5)Wypełniony formularz oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim taborem samochodowym, za pomocą którego Wykonawca będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania- na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu – zał. nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty jej dostarczenia Zamawiającemu 10
termin dostawy 30

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach: 1)zmiany dotyczącej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie roku obowiązywania umowy, 2)zmiany cen artykułów rynkowych powyżej 10 % od ceny wyjściowej tylko na warzywa i owoce, pod warunkiem wskazania w ofercie niezależnej od stron, strony internetowej, np. portalu spożywczego lub giełdy Elizówka oraz przedstawienia wydruków dot. zmiany ceny i pisma o jej dokonanie. 3)zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego). Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: artykuły spożywcze i jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 01242000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od dostarczenia jej Zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: mięsa i wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15119000-5, 15131130-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty dostaczenia jej Zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15131500-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty jej dostarczenia Zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4 Nazwa: pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15811000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty dostarczenia jej zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5 Nazwa: art. mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty jej dostarczenia zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6 Nazwa: warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty jej dostarczenia zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7 Nazwa: mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Uszczegółowienie potrzeb artykułów uwzględniono w szczegółowym formularzu oferty dotyczącym danego zadania. 4. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych i jaj; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców i mrożonek; podana w załączniku szczegółowego formularza oferty jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania MOW. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w szczegółowym załączniku nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości ± danego asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany gramatur uszczegółowionych w formularzach ofertowych poszczególnych zadań w przedziale ± 10% wielkości opakowania, po zmianie należy przeliczyć i zmienić odpowiednio proponowane ilości zamawianej pozycji art. 6. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na minimum 1 do 3 dni wcześniej nie później niż do godz. 13:00 przed wymaganą dostawą. 7. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 8. Dostarczane artykuły musza być zawsze świeże i charakteryzować się długim terminem przydatności do spożycia, właściwym dla swojego asortymentu. 9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że dostarczone artykuły nie nadają się do spożycia odmówi przyjęcia tych produktów, a Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć asortyment przydatny do spożycia i pełnowartościowy na własny koszt tego samego dnia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry techniczne (jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.), a także posiadać cechy jakościowe (normy polskie, dopuszczone do stosowania gastronomicznego środki konserwujące i barwiące itp.) i walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa itp.) nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w specyfikacji asortymentowej – w szczegółowym formularzu oferty (załącznik do formularza oferty wg. numeru zadań do SIWZ). 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności faktury od daty jej dostarczenia zamawiającemu 10
termin dostawy 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:



Geoportal
Serwis turystyczny
Wirtualne powiaty

Copyright © 2017 Powiat Łęczyński
Portal współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa w ramach wdrażania Programu Sąsiedztwa Polska - Białoruś - Ukraina INTERREG IIIA/Tacis CBC 2004 - 2006 na podstawie umowy ze Stowarzyszeniem Samorządów Euroregionu Bug.

tworzenie stron wwwtworzenie stron www